2 Temmuz 2013 Salı

KEDİ DİLİ PASTA

MALZEMELER

1 Paket Kedi Dili Bisküvi
1 Paket Vanilyalı Puding
1 Paket Çikolata Sosu
1 Paket Toz Antep Fıstığı Yada Hindistan Cevizi
1 Paket Pasta Süsü
2 Lt Süt
İsteğe Göre ;
( Ananas, Çilek, Muz, Nektari ) Çikolata Sos İçin Baileys (Likör)
1 Kutu Ananas
15-20 Adet Çilek

4-5 Adet Nektari yada Muz

Ben Ananas ve Nektari kullandım..

YAPILIŞI


Meyvelerimzi Kedi dili Bisküvinin üzerine denk gelecek şekilde dilimleyelim.
Önce vanilyalı Pudingimizi ve Sıcak Çikolata Sosumuzu hazırlıyalım kaynama sırasında altını kısarak bırakalım 

Sıcak Çikolata Sosun içine kaynamadan hemen Önce yarım fincan Baileys katıp güzlece karıştıralım.. 
O sırada tepsiye 1 sıra kedi dili bisküvimizi süt ile ıslatarak dizelim.Üzerine Sıcak Vanilyalı Pudingimizi kapatacak Şekilde Dökelim. Bunun üzerine dilimlenmiş Nektarileri dizdim. Üzerine 1 sıra daha süt ile ıslatılmış Kedi Dili bisküvimizi dizdim. Yine bisküvilerin üzerine vanilyalı Puding döktüm.Üzerine ananas parçaları ekledim.. Anasların ve tatlının üzerini kapatacak Şekilde Üzerine Bütün sıcak çikolata sosunu dökelim. Süslemelerimizide ekledikten sonra dolaba soğumaya bırakalım Ben Fırında bırakmayı Tercih Ediyorum Dolapta Sanki sulanıyo gibi geliyo bana..

Afiyet olsun;) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder